Akademicki Klub Górski „HALNY” Poznań

Islandia – wyspa kolarstwa, wspinaczki i innych harców

Aktualizacja: 13 stycznia 2017

Serdecznie zapraszamy na kolejny pokaz slajdów! O wspaniałej wyprawie na Islandię opowie nam Marek Wąsik.

Data: 19.01.2017
Godzina: 19.30
Sala: CW1 (Centrum Wykładowe)

W sierpniu razem z Magdą i Łukaszem polecieliśmy na Islandię, zabierając rowery, sprzęt górski, namiot i zapasy jedzenie na prawie 3 tygodnie. Tak wyposażeni, pełni optymizmu i zdani tylko na siebie, wyruszyliśmy w nieznane, by odkrywać wyspę. Przejechaliśmy ponad 1200 km, zdobyliśmy 3 szczyty, w tym najwyższą górę Islandii i dwa czynne wulkany. Kąpaliśmy się w wielu gorących źródłach, przeprawialiśmy się przez lodowate rzeki i przejechaliśmy przez Interior.

Jeżeli chcesz posłuchać o naszych przygodach, zobaczyć niesamowite krajobrazy, zaczerpnąć pomysłów na własny wyjazd lub przejechać się na rowerze zapakowanym jak na islandzką wyprawę to serdecznie zapraszamy!

Wstęp wolny!

Sprawdź też: Pokazy slajdów